У склопу заједничких активности и сарадње, данас је на главној шеталишној зони у Врању одржана промоција туристичких потенцијала и понуде Златибора.

Сарадња је проистекла из умрежавања са туристичким организацијама из осталих градова и општина, како би се умањили негативни ефекти на туризам, као последица утицаја вируса короне због смењеног кретање и долазака гостију. Како није било могућности директне промоције на сајмовима, ово је један од видова приближавања циљним групама и информисање о актуелним садржајима.

Према речима Јована Павловића из ТО Златибор, ово туристичко место је веома привлачно због провода и врхунског смештаја.

„Од ове сезоне туристи могу уживати на обновљеном Краљевом тргу, поред најлепшег језера у центру, у погледу из кабина најдуже панорамске гондоле која је спојила средиште планине с највишим врхом Торником. “Голд гондола“ је посебна атракција, јер пружа незабораван доживљај током вожње изнад живописних златиборских пропланака и Рибничког језера, која траје 25 минута“, навео је Павловић и додао да је нови садржај и велики хотелско-апартмански комплекс подигнут уз Краљев трг, на око 40.000 квадрата.

Према речима запослених у ТО Златибот, туристи су већ добро упознали Стопића пећину, Каубојски град “Ел Пасо сити“, популарни Дино парк, летњу понуду центра “Торник“, Авантура парк, трим стазе, спортске објекте, водопад у Гостиљу, Музеј “Старо село“ у Сирогојну, Бошкову воду у Љубишу, околна излетишта и друге вредности Златибора.

„Цене боравка и услуга нису мењане у односу на раније године. На Златибору има смештаја за сваки џеп, од врхунског у елитним хотелима до удобних пансиона, приватних апартмана и сеоских туристичких домаћинства где се може боравити по повољним ценама“, нагласио је Павловић.